cold silence


by : x-themes

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست...

..

..

چایت را بنوش...

نگران فردا نباش...

از گندمزار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها...

..

..

من ندار بودم عروسک قصه ام پرید...

دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...

..

..

اسباب بازی هایش را جمع میکرد...

ماتم برد وقتی دلم را میان آنها دیدم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت11:18---31 شهريور 1392
آدمها هرگز کسانی را که دوست دارند فراموش نمی کنند ،
فقط عادت می کنند که دیگر کنارشان نباشند !


khatere
ساعت23:42---30 شهريور 1392
محیاجوووووونی ممنون ازلینکت منم لینکیدمت...

negin
ساعت14:32---25 شهريور 1392
از جمله های دومی و سومی خیلی خوشم اومد...

یسنا
ساعت21:35---23 شهريور 1392
آپمممممممممم محیا جووووونم

Hadis
ساعت12:01---23 شهريور 1392
سلام محيا جان
مرسييييييي ك به وبم سرزدى خانومى...
وب شوما هم خعلى قشنگه
با كلى افتخار لينك شدى گلم


یسنا
ساعت16:35---22 شهريور 1392
این روز ها هرکسی که مرا میبیند میگوید:
چه خوب " لاغر " شده ای
رمز موفقیتت چه بوده؟ من فقط نگاه میکنم و میگم " بازیچه شدن "
^^^^^^^^^^^
مث همیشه محشر بود گلم .. لایک


AMIR
ساعت16:30---22 شهريور 1392
رِفیقـا ” کَم ” باشَن ، امّا ” تَک ” باشَن !
به سلامتیه همه رفیقای تک . . .
سلامتی رفیقی که پیشمون نیست ولی توی قلبمونه !
به یادمون نیست ولی تو یادمونه !
بی خیالمونه ولی همیشه تو خیالمونه . . .
رفـاقت بار سنگینی ست !
کسی بـر دوش میگیرد که یک دنیا وفا و مرام دارد . . .
به سلامتیه رفیق واقعی .


احسان
ساعت15:32---22 شهريور 1392
قشنگ بود مرسی

یاسمن
ساعت15:01---22 شهريور 1392
دلم میخواهد ....

از این ب بعد ،

اگه کسی بهم گفت :

" دوستــــــــــ دارمــــــــــــ "

سرمو بزارم رو شونشو

آروم بهش بگم :

" خفهــــــــــــ شو .... " !


یاسمن
ساعت15:01---22 شهريور 1392
گاهیــــــــــــــــ

آنکســـــــ کهـــــــ می خندد و میخنداند ....

میخواهد حواستــــــــــ را از

چشمانــــــــــــ گریانشــــــــــــ پرتـــــــــ کند ...

به من هم سر بزن و نظر بده


taravat
ساعت15:00---22 شهريور 1392
وب زیبا و گرفته ای داری دوست من
باهاش حال کردم
اگه واسه تبادل لینک موافقی بهم خبر بده
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 شهريور 1392 14:9 |- محیا -|

ϰ-†нêmê§